Boktolva 2013

I år dök jag in i en utmaning som gick ut på att läsa böcker av 12 nya författare och det gick väl bra fram tills sommaren kom och det gick allt saktare. Till slut hade jag några kvar men jag väljer att starta på nytt 2013 och dessa författare ska då bli lästa;

Cassandra Clare (augusti)
Hanne-Vibeke Holst
Erin Morgenstern
Sara Blaedel (januari)
David Peace (februari)
Katarina Wennstam
Lucy Dillon (april)
Veronica Roth (januari)
Jenny Jägerfeld
Jens Lapidus
Yrsa Sigurdardottir (februari)
Bram Stoker (januari)

Har ni planerat något liknande? Berätta gärna vilka nya författare ni skulle vilja läsa under 2013 eller hur det gick i utmaningen i år om ni deltog.

5 thoughts on “Boktolva 2013

  1. Åh det här kanske man ska satsa på 2013! Kommer isf också att välja Cassandra Clare. Yrsa Sigurdardottir har jag faktiskt läst hennes två första böcker av, dock innan bloggen men jag kan säga att dom är så sjukt spännande! Riktigt blandvändare, ta och läs!

  2. Pingback: Sammanfattning – Läsutmaningar 2013 | Nilmas Bokhylla

Kommentera

