Tävla om en het erotisk trilogi!

nattfjarilenhavsdrottningenhaxmastaren

Nu är det dags för tävling för vad passar väl bättre en härlig fredag? I prispotten ligger en erotisk trilogi skriven av Saskia Walker och som kommer att ges ut av Harlequin i juni.

Beskrivning av första boken:
Det är en mörk tid, och en stark kvinna gör vad hon kan för att överleva. Även om det innebär att låna ut sin kropp för en handfull mynt Jessica Taskill lever med det plågsamma minnet av att bevittnat hur hennes mor brändes på bål, anklagad för häxeri. Och precis som sin mor har Jessica gåvan – en kraftfull magisk förmåga som hon måste hålla dold. Ändå beskylls hon för att vara häxa av en rival. Jessica hamnar bakom galler i väntan på en säker död när en dubiös präst dyker upp i den mörka fängelsecellen och begär tjänster hon aldrig hört någon i prästkläder uttala. Gregor Ramsay är emellertid lika helig som djävulen själv, men hans löfte om frihet i utbyte mot de speciella tjänsterna kan bli hennes räddning. Snart finner hon sig vara fast i en överenskommelse där hon ska förföra och förgöra Gregors dödsfiende. Ett avtal som blir alltmer motbjudande att genomföra då Gregors åtrå till henne blir starkare och svårare att motstå. Kanske bör Jessica trots allt gå med på hans plan … för på samma sätt som han använder henne för sina behov kan hon utnyttja honom för sina egna.

Tävlingsregler
– Varför ska just du vinna den här trilogin? Motivera kort i en kommentar till det här inlägget.

Tävlingen pågår till och med den 7 juni kl 21.00

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! GRATTIS CAROLINE!

14 thoughts on “Tävla om en het erotisk trilogi!

  1. Jag har inte läst någon erotisk trilogi än. Det känns som att det är dags att prova på en ny genre och den här trilogin verkar ju onekligen riktigt intressant med tanke på att den även innehåller häxor och sådant. Därför tycker jag att jag borde vinna böckerna. :)

  2. Sommaren är här och hängmattan upphängd, det enda som fattas är spännande böcker att läsa, så därför vill jag gärna vinna den spännande trilogin av Saskia Walker.

  3. Erotisk trilogi låter verkligen intressant. Eftersom jag inte läst något ur den genren så vill jag gärna vinna dessa!

  4. Jag skulle vilja läsa den här serien, för 1. att jag oftast blir så besviken på erotiska böcker som sägs vara så bra 2. kanske det blir en sommarfavorit 3. jag älskar böcker och skulle vilja kunna säga att jag läst någon bok inom varje genre och tyckt om den!

  5. Jag älskar att läsa, men har faktiskt aldrig läst någon erotisk bok i huvudtaget, och denna låter minst sagt spännande med lite häxeri in i det hela vilket är ett ämne jag är mycket facinerad utav och just därför skulle jag vilja vinna.

    Kram Sanna

  6. Har ännu inte kommit över fifty shades och har provat en del andra erotiska böcker men inget har passat. Skulle tycka de vore kul att få prova på den här serien!

  7. Oj! Jag har verkligen missat denna serie! Verkar väldigt spännande och jag skulle verkligen bli glad om jag vann den. (Min väninna också eftersom jag skulle dela med mig av härligheten)

  8. Jag trodde aldrig att ”sånna här” böcker skulle vara något för mig, men jag gillade både Fifty shades-serien och Sylvia Days ”Synda”, så det är klart man vill vara med och tävla ;)

  9. Pingback: Uppdatering ang. teman | Nilmas Bokhylla

  10. Femtio nyanser verkar vara rätt hatad, men jag gillade den verkligen. Tyvärr är den serien utläst och omläst. Jag har ingen sommarserie att läsa i sommar, kanske det här är den som kan ge mig sommarkänslor ;)

Kommentera

