Bokvänspaket #2 från Elin

IMG_1457Titta vad som fanns i posten för ett par dagar sedan! En bokvänsbok från Elin!

Denna gången hade vi valt att skicka böcker som var skrivna på vers och ledtrådarna jag fick var att boken handlade om tuffa saker och att författaren skrivit inom andra genrer än YA. Jag gissade snabbt att det handlade om Lisa Schroeder men eftersom jag skrivit ner tre av hennes böcker på listan var det svårare att lista ut vilken bok det handlade om. Till slut chansade jag på Chasing Brooklyn men det visade sig vara boken till vänster, I heart you, You haunt me.

Tack så hemskt mycket Elin! Den här kommer jag förmodligen att läsa ut väldigt snart eftersom böcker på vers går så snabbt att läsa. Jag är också väldigt nyfiken på den!

Hoppas du gillar din bok också Elin!

2 thoughts on “Bokvänspaket #2 från Elin

  1. Pingback: I heart you, you haunt me | Nilmas Bokhylla

Kommentera

