Uppdatering ang. teman

Hej på er i värmen! Hoppas allt är bra. Jag tänkte bara uppdatera på er det senaste angående mina teman. I maj månad hade jag ett tema där jag skulle läsa böcker som har blivit eller ska bli film och det har gått ganska trögt med det. Därför kommer jag att ha samma tema även i juni så att jag får en chans att läsa klart böckerna. Så någon gång i slutet på juni kommer en sammanfattande video med de böcker jag har läst och vad jag tyckte om dem.

I juli och augusti kommer jag sedan ha något så enkelt som sommartema och böckerna jag kommer att läsa på temat kommer jag att visa i en video senast nästa vecka. Jag väntar fortfarande på en bok, men den är på väg så inom kort i alla fall!

Vad gäller flytten har vi nu kommit helt i ordning och det ska jag fira lite med mina jobbarkompisar imorgon. Det blir säkert trevligt! Jag har en hel del bilder på lägenheten också så om ni vill se kan jag göra ett icke-bokrelaterat-inlägg här någon dag?

Och sist men inte minst, glöm inte bort tävlingen som ni hittar här!

Jag på semestern för drygt två år sedan! Härliga Montenegro!

Jag på semestern för drygt två år sedan! Härliga Montenegro!

2 thoughts on “Uppdatering ang. teman

Kommentera

