Book Haul (23) – Kindle Edition!

Skattepengarna kom in på kontot tidigare i veckan och en del gick till att betala resten av resan men jag kunde också köpa lite nytt till min Kindle. Så här kommer en liten haul med det senaste..

1265147612399906214438

Ender’s Game av Orson Scott Card
Den här kommer som film och jag hade tänkt läsa den innan dess. Det är dessutom många som har läst och hyllat så jag är väldigt nyfiken.

Kiss of Frost av Jennifer Estep
Det här är andra delen i serien Mythos Academy. Det var inte längesen jag läste, och gillade, första boken som heter Touch of Frost.

The Sisterhood of the Traveling Pants-serien av Ann Brashares
Den här serien vill jag läsa om i sommar men denna gång på engelska. På svenska har jag faktiskt bara läst ettan och tvåan så för del tre och fyra blir det helt nyläsning. Skojsigt!

157685361351928017314267

Fall from Grace av Christine Zolendz
Väldigt nyfiken på den här!

Girl of Nightmares av Kendare Blake
Även här läste jag första boken nyligen och eftersom detta både är del två och den avslutande delen känns det bra att kunna avsluta en serie.

Ten Tiny Breaths av K.A. Tucker
Jag har läst jättemycket om del två i den här serien så självklart vill jag börja från början!

Någon ni har läst eller är sugen på? Vilken ska jag läsa först?

4 thoughts on “Book Haul (23) – Kindle Edition!

  1. Enders Game är jag lite sugen på att läsa! Har hört mycket bra om den och man vill ju läsa den innan filmen kommmer :) och såklart Mythos Academy-serien. Men har inte läst första boken än..

  2. Är jätte sugen på Ten Tiny Breaths och har varit det ett bra tag men tänker vänta på att den kommer ut som paperback (igen) i oktober.

Kommentera

