Top Ten Tuesday #23 – TBR List Sommar 2013

toptentuesday

Åh, vad jag är sent ute med dagens Top Ten Tuesday men bättre sent än aldrig, visst? Veckans tema är de böcker som finns högst på att läsa-listan nu till sommaren och ja, jag har en del..

1. Snabba Cash av Jens Lapidus som jag har varit sugen på så länge men fortfarande inte plockat upp och börjat läsa. Jag har hela trilogin i bokhyllan så vi får väl se om jag läser igenom den i år. Boktolvan 2013.

2. Svikaren av Katarina Wennstam inhandlades på bokmässan förra året och borde ha blivit läst vid det här laget. Boktolvan 2013.

3. Stad av skuggor av Cassandra Clare hade jag först tänkt läsa på engelska men nu blev det inte så. Den SKA ha blivit läst innan biopremiären i alla fall. Boktolvan 2013.

4. Nattens Cirkus av Erin Morgenstern vill jag gärna läsa inom kort. Boktolvan 2013.

5. Sagan om Konungens återkomst av J.R.R. Tolkien hade vart fantastisk att läsa ut så är hela trilogin avslutad. Jag vill gärna dra ut på det lite eftersom jag inte vill att det ska ta slut..

6. Och bergen svarade.. av Khaled Hosseini är jag mycket nyfiken på.

7. A Game of Thrones av George R.R. Martin vore också fint om jag kunde dra igång med!

5 thoughts on “Top Ten Tuesday #23 – TBR List Sommar 2013

  1. ”Och bergen svarade” finns även på min lista. Och när jag får tid ska jag försöka klämma in nåt av Katarina Wennstam…
    ”Snabba cash” gillade jag verkligen, så den tycker jag absolut att du ska läsa :)

Kommentera

