Book Haul (24) – Kindle Edition!

Vi kör en liten book haul idag tycker jag! Idag är det återigen bara böcker som jag har köpt till min Kindle och flera av dem till mitt sommartema.

16346014744489lustspelet

Peaches av Jodi Lynn Anderson
Första delen i en YA-trilogi som ser ut att passa bra nu i sommar.

The Summer I became a Nerd av Leah Rae Miller
En bok som många har pratat om och köpt på sistone och jag är lika nyfiken.

Lustspelet av Charlotta Lindell
En erotisk roman av en svensk författare. Tror ni jag är nyfiken eller?

582197865841888680278

The Summer-trilogy av Jenny Han
Denna trilogin har jag läst på svenska men vill gärna läsa den på engelska också.

Härligt! Jag har en hel hög med böcker att läsa i sommar!

2 thoughts on “Book Haul (24) – Kindle Edition!

  1. Av dessa har jag The Summer I Became a Nerd och The Summer-trilogy:)
    Svensk erotisk bok? Spännande^^
    sv: Ja, det får du göra:) Har du läst Anna and the french kiss?

Kommentera

