Bibliotek i Sverige

Jag har funderat lite i helgen på en ny grej till bloggen, nämligen bibliotek i Sverige. Vad menar jag med detta då? Jo, att besöka, fotografera och eventuellt utvärdera de bibliotek i detta avlånga land som jag stöter på. Bara i Borås finns ett tiotal bibliotek men detta gör ju också att det blir mer spännande att besöka fler svenska städer. Förra sommaren var jag ju på Halmstad Bibliotek och inlägget om det kommer nu att hamna i den här kategorin tillsammans med andra biblioteksbesök jag gör framöver.

Låter det intressant? Tipsa gärna om något bibliotek jag absolut inte får missa!

imag0330

Biblioteket i Halmstad

7 thoughts on “Bibliotek i Sverige

Kommentera

