Sammanfattning – Juni

Ja, det har väl blivit dags att sammanfatta juni månads läsning? Det gick bättre än förra månaden och läsglädjen har kommit tillbaka mer och mer. I juni läste jag böcker i ganska många olika genrer och på olika sätt, från e-böcker till ljudböcker och seriealbum.

Antal lästa böcker: 14 st (varav 2 st är seriealbum)

62. I de lugnaste vatten av Viveca Sten
63. Uppgörelsen av Dan Buthler och Dag Öhrlund
64. Rädda mig inte! av Tahereh Mafi
65. I heart you, you haunt me av Lisa Schroeder
66. Andra andningen av Sofie Sarenbrant
67. Älska av Sylvia Day
68. Inget allvarligt av Justine Lévy
69. Zelda av Lina Neidestam
70. The Walking Dead: Tills döden skiljer oss åt av Robert Kirkman
71. Inferno av Dan Brown
72. Jag ringer mina bröder av Jonas Hassen Khemiri
73. Safe Haven av Nicholas Sparks
74. Fyra dagar, fyra nätter av Morgan Matson
75. Sorgsna själar av Léonora Miano

Bästa boken i juni: Safe Haven
Sämsta boken i juni: Det blir seriealbumet ”The Walking Dead: Tills döden skiljer oss åt”
Största överraskning: ”Älska”, som jag helt klart trodde skulle vara bättre.
Bok jag gav upp: –

I juli ska jag definitivt läsa färdigt temat bok blir film men även försöka beta av en hel del recex samt böcker till sommartemat. Jag känner för lättsamma, somriga böcker just nu så det passar ju bra!

uppgorelsenradda-mig-inte1832749andra-andningenalska17881588zeldainferno888684713517311

2 thoughts on “Sammanfattning – Juni

Kommentera

