Läs-A-Lot: Dag 3+4+5

Heej på er! Jag har vart väldigt dålig på att uppdatera er med videos de senaste dagarna, trots att det var ett av målen med den här läs-a-loten. Hur som helst så ska jag uppdatera er med ett inlägg nu i alla fall så blir det förhoppningsvis en video imorgon igen!

Tisdag 2/7: Dag 3
I tisdags läste jag en hel del i en bok som egentligen inte skulle vara med i läs-a-loten men som fick vara med ändå, Dragonfly. Från 20% till 44%, och undrar ni varför det är procent så är det för att jag läste den på min Kindle. Dessutom hann jag med att läsa ungef’är 150 sidor i Världskrig Z.

Onsdag 3/7: Dag 4
Igår var den bästa dagen i utmaningen hittills och jag hann med en hel del. Först läste jag klart Dragonfly och därefter tog jag tag i en annan bok på Kindlen, Follow the White Rabbit. Den var bara på 100 sidor så den hann jag också läsa ut. Därefter läste jag även det sista i Världskrig Z så tre böcker avklarade här. Jag påbörjade också Carrie och hann läsa 28 sidor.

Torsdag 4/7: Dag 5
Ja, idag hinner jag inte läsa så mycket alls då jag börjar kl 14 och inte slutar förrän 22. Jag kommer förmodligen att hinna läsa ett par sidor ikväll innan jag somnar men ja, vi får se.

20130703_175127

 

Kommentera

