Book Haul (26) – Kindle Edition!

Jag tyckte det var dags att uppdatera er med lite nya Kindle-inköp och gåvor, eller? Det är inte så många denna gången och tur är väl det för de andra gångerna har det ju vart ett gång så jag har mycket att läsa på semestern, helt klart.

17917038135089749163726718

A walk to remember av Nicholas Sparks
Jag blev mer nyfiken på Sparks efter att ha läst och verkligen tyckt om ”Safe Haven”. Jag har bara hört lite smått om den här filmatiseringen tidigare så det ska bli spännande.

The Notebook av Nicholas Sparks
Samma sak här som ovan.

Prästens lilla flicka av Susan Casserfelt
Ett recensionsexemplar från författaren. Ska bli spännande att läsa!

1607007218092191

Saving Grace av Christine Zolendz
Del två i new adult-serien Mad World. Jag har inte läst första ännu men det var ett riktigt bra pris på den här så jag slog till och håller tummarna för att jag gillar ettan.

Darkly, dreaming Dexter av Jeff Lindsay
Ja, jag älskar TV-serien så självklart är jag nyfiken på böckerna.

One thought on “Book Haul (26) – Kindle Edition!

  1. A walk to remember är underbar, både som bok och film. Men jag tycker faktiskt att filmen är bättre.
    The Notebok är också en underbar historia. Men jag har inte läst boken, bara sett filmen.

Kommentera

