Uppdatering: Boktolvan 2013

Jag tänkte jag skulle uppdatera er lite kring hur det går med årets boktolva. Det är ju trots allt över ett halvår sedan den startades så något borde väl ha hänt, eller? Jag har faktiskt läst exakt hälften och halvan som är kvar är jag extremt nyfiken på så ska försöka beta av resten av böckerna så snart som möjligt.

De böcker som är kvar att läsa:
– City of Bones av Cassandra Clare (ska läsas väldigt snart, innan biopremiären)
– Förlåtelsen av Hanne-Vibeke Holst
– Nattens cirkus av Erin Morgenstern
– Svikaren av Katarina Wennstam
– Tåg till Trieste av Domnica Radulescu
– Snabba Cash av Jens Lapidus

Om ni vill följa alla inlägg och recensioner som skrivs om årets boktolva kan ni göra det här!

One thought on “Uppdatering: Boktolvan 2013

  1. Två av de där har stått i min bokhylla jättelänge, Svikaren och NAttens Cirkus. Och jag vill väldigt gärna läsa dem! Det blir aldrig av bara.. Stad av skuggor läste jag för inte så länge sedan, helt okej, du kommer nog att gilla den tror jag :)

Kommentera

