Tävla om pocketfodral!

579861_221489761313528_1095165735_n

Är ni sugna på att vinna ett snyggt och smidigt fodral till pocketböckerna där hemma? För att slippa vikta sidor och förstörda omslag? I samarbete med pocketfodral.se tänkte jag nämligen tävla ut varsitt svart fodral till två glada vinnare.

Tävlingsregler
– Berätta om det minne du kommer bära med dig längst från sommaren 2013 i en kommentar till det här inlägget.
– Om ni vill kan ni även gilla bloggens sida på Facebook men det är absolut inget tvång.

Tävlingen avslutas den 20/8 kl. 20.00

23 thoughts on “Tävla om pocketfodral!

  1. Är gärna med och tävlar! Mitt bästa minne från 2013 var att det var första gången jag var på innebandylägret Star Camp.

  2. Mitt minne från i sommar som jag kommer bära med mig längst är Italien resan som jag, min fästman och hans son gjorde dels för det var sonens första resa och för det var under denna resan som sonen lärde sig simma helt och hållet (han är 5 år). Även ena dagen på stranden kommer vara ett minne för då letade vi snäckor att ta med oss hem och alla tre gjorde det med glädje speciellt sonen:)

  3. De är så fina så jag är gärna med och tävla! Mitt bästa sommarminne 2013 är när vi åkte till Borås djurpark och sen bodde på hotell. Jag, sambon och dottern. Var så mysigt att få vara tillsammans och bara ta de lugnt!

  4. Oj varje dag är ju något att minnas när man har barn men får väll ta det jag inte kommer göra igen. Bästa minnet är när jag hämtade hem Batman(4an) min älskade lilla valp som jag hoppas på att få ha mycket roligt med och framför allt att vi ska komma oss ut på tävlingsbanorna i framtiden :)

    Åh nu hoppas jag verkligen att jag vinner för ett pocket fodral skulle jag verkligen behöva!! :)

  5. Vilka fina fodral!
    Mitt bästa minne från i sommar är nog från midsommarafton. Jag var ledig (för en gångs skull) och fick tillbringa dagen i mina föräldrars sommarstuga tillsammans med familj och släkt. Det var så härligt att få vara samlade allihopa, för det händer inte så ofta längre. Dessutom slapp vi det traditionella midsommarregnet ;)

  6. Mitt bästa minne är från denna sommar när jag var i Barcelona med min bästa kompis! Sol, värme och många roliga minnen!

  7. Jag är gärna med och tävlar. Mitt bästa sommarminne från 2013 måste vara att det var sommaren då jag började lyssna på sommarpratare på allvar. Det har varit och är en upplevelse att lyssna på alla dessa olika livsberättelser. :)

  8. Jag är gärna med och tävlar. Det jag antagligen kommer komma ihåg som störst från den här sommaren var min flytt. Efter nio år tog mitt förhållande slut, vilket till största delen var mitt val, och jag har påbörjat en ny och spännande väg för att försöka må bättre och bli mer självständig. Så, även om det kanske låter som ett trist minne, är det något jag kommer minnas länge och som faktiskt var ett riktigt bra val.

  9. Jag vill gärna vara med!
    Bästa minnet var nog när jag kom med båten och fick återse Gotland igen, min underbara hemö. Man seglar in så långsamt i hamnen och hinner verkligen ta in allting och njuta av utsikten.

  10. Har funderat på att skaffa något sånt här till pocketläsandet, så jag är givetvis med! Sommaren 2013 hoppas jag kommer bli (den regnfattiga!) sommaren då jag fick ordning på mig själv fysiskt, med 5:2-fastandet och att jag på nytt lärde mig hur underbart det är att röra på sig! -runtskutt- Ljumma kvällar i löparspåret och färre kilon är således det jag hoppas bära med mig :D

  11. Mitt bästa minne från i sommar är då jag och min älskade sambo på vår 1-årsdag åkte med det gamla tåget Lennakatten med ånglok och fina gamla vagnar. Det var riktigt mysigt att få se en annan del av Uppsala och vara ute i naturen. Tog många bilder och vi åt vid en mysig restaurang på kvällen, sen gick vi hem och åt glass och kollade på film.

  12. Jag är gärna med och tävlar :) Jag tror jag kommer bära med mig längst i minnet den resa vi gjorde till Helsingborg denna sommar. Vi gjorde en massa roliga saker, visst, men det jag kommer minnas bäst är nog stugan och känslan av rofylldhet som fanns där. Kvällarna när vi alla – jag är normalt sett ensam om att läsa – satt och läste böcker, bara avbröt oss ibland för att kommentera på något som en karaktär gjorde eller läsa upp något fint, är ett väldigt trevligt minne.

  13. Jag är gärna med! Mitt bästa minne är när vi kom in med barnen på muminlandet i Finland. Den lyckliga minen på min sons ansikte när de började spela mumin introlåten är obetalbar!

  14. Vill vara med! Det minnet som jag kommer att bära med mig längst från sommaren i år är när vi fick punktering uppe på vulkanen Etna och kunde inte ta oss tillbaka till båten som vi kom med. Ett väldigt negativt minne men det är tyvärr det som jag kommer att minnas bäst. Resten av resan var dock helt fantastiskt så i slutändan blev det ändå.

  15. Jag är med och tävlar! Mitt bästa minne kommer garanterat vara när jag och mina vänner åkte helt ensamma till London och spenderade 5 underbara dagar där! :)

  16. Klart jag är med och tävlar!
    Det minne som kommer vara kvar längs är nog jag och en av mina bästa vänner i London på utomhusteater i Regent’s Park. Helt magisk kväll som kommer finnas med mig länge.

  17. Jag är absolut med och tävlar, då jag älskar att läsa och detta verkligen skulle komma till nytta.

    Mitt bästa minne ifrån sommaren 2013 kommer absolut vara resan till Åbo med Viking Line. Det var en stor upplevelse för min dotter att få åka en sådan stor båt och dessutom sova ombord. Hon älskade dansgolvet och dansade loss till musiken och njöt av barndrinken som Ville Viking rekommendera. Det är en resa vi bägge kommer minnas länge.

    Har gillat din sida på FB (Sanna Kaakinen).

    Kram Sanna

  18. Åh jag har länge velat ha ett så klart man vill vara med och tävla! Det minnet jag kommer att komma ihåg? Känns som om sommaren inte har varit det bästa… Men det jag definitivt kommer komma ihåg är vilka toppen vänner jag har som har stöttat mig i ur och skur och hur mycket dom egentligen betyder så det jag kommer komma ihåg från sommaren 2013 är alla underbara stunder med mina vänner!

Kommentera

