Book Haul (28) – Kindle Edition

Dags att presentera några nya Kindle-köp!

15815124157491101823145617901083

*Fifty Shades of Mr Darcy av William Codpiece Thwackery – ett tips från Sara.

*Found av Stacey Wallace Benefiel, från Netgalley.

*Deeper av Blue Ashcroft, även den från Netgalley.

*Undertow av Leigh T. Moore. Läste ju den första delen för inte alls längesen och även om jag tyckte den var sådär vill jag läsa klart serien.

176714831198804616124145

*Escaping Reality av Lisa Renee Jones

*Pivot Point av Kasie West

*Anomaly av Krista McGee

Någon av er som har läst någon av dessa? Vilken ska jag börja med?

5 thoughts on “Book Haul (28) – Kindle Edition

  1. Her var det mye spennende, skjønner du har problemer med å velge hvilken du skal begynne med. Har dessverre ikke lest noen, men synes Pivot Point av Kasie West virket som en fin bok å starte med. Synes også den hadde fint bokomslag:) Kos deg med bøkene, hvilken det enn nå blir!

  2. Jag läste Pivot Point förra månaden och absolut älskade den, så om jag vore du är det helt klart den boken jag skulle börja med. ;)

  3. Köper du dina böcker till din Kindle på Adlibris och Bokus osv? Får man fråga vart du köper dem :) Jag har blivit med ipad för ett par månader sedan och tänkte att jag skulle använda den till att läsa e-böcker ibland men har inte riktigt hittat någon sida där jag tycker att priserna är ok.

Kommentera

