Bokmässan närmar sig!

Hej på er! Nu närmar sig årets bokmässa med stormsteg och jag har börjat med lite förberedelser. Häromdagen beställde jag mina nya visitkort och jag tog även reda på vart mina seminariekort tagit vägen. Det verkar som om de försvunnit med posten men jag blev lovad nya så jag hoppas verkligen de dyker upp.

Jag kommer att befinna mig på mässan under fredagen och lördagen och jag hoppas verkligen att jag träffar på någon av er. Jag kommer att skriva lite fler inlägg om mässan och vilka seminarier och så jag hade tänkt gå på så håll utkik om ni är nyfikna.

Ska ni till bokmässan? I så fall, vilken dag/vilka dagar?

BokoBibl

2 thoughts on “Bokmässan närmar sig!

  1. Skulle så gärna vilja gå på bokmässan har aldrig varit där, men fick inte till det i år. Men nästa år har jag planerat att besöka den :)

Kommentera

