Tematrio – Sommarens läsning

tematrioDet var längesedan jag deltog i Lyrans tematrior men denna veckan var det ett ämne som jag inte ens behövde fundera på, nämligen sommarens läsning. Vi ska berätta om tre bra böcker som vi har läst i sommar och mina tre val blev ganska olika.

1. Uppgörelsen av Dan Buthler och Dag Öhrlund. Som jag hade väntat på denna boken och den gjorde mig verkligen inte besviken.

2. Safe Haven av Nicholas Sparks var en överraskning! Jag hade inte läst något av Sparks tidigare men historien fångade mig verkligen och jag kunde se miljön och de härliga karaktärerna framför mig.

3. The Summer I Turned Pretty av Jenny Han som var en omläsning denna sommaren.

2 thoughts on “Tematrio – Sommarens läsning

Kommentera

