Utländska bloggar och BookTubers

Jag tänkte jag skulle samla alla utländska bokbloggar och booktubers som jag gillar på en och samma sida. Jag vet att andra velat ha tips och dessutom är det smidigt för mig att ha sparat so here we go..

Vi börjar med bokloggarna;

*The Story Siren (mestadels YA)
*This girl reads a lot
*Little Book Owl (YA)
*Turning Pages (mestadels YA)
*The Book Rat
*PageTurnersBlog (mestadels YA)
*The Perpetual Page-Turner
*Anna Reads (YA)
*Book Rock Betty (mestadels YA)
*Fiction Folio (YA)
*Hello Chelly
*Into the Hall of Books
*Novel Sounds (YA)
*Rather be Reading
*Chick loves Lit (YA)
*Pure Imagination (YA)
*Books of Amber (mestadels YA)
*Paper Riot (mestadels YA)
*Sash & Em (YA)
*So Obsessed With
*The Daily Prophecy (mycket YA)

Här är de booktubers jag följer;

*LittleBookOwl
*padfootandprongs07
*Astrid the Bookworm
*Bookables
*AmberPepper
*PRICEISWONG
*ReadTomes
*jessethereader
*booksandquills

2 thoughts on “Utländska bloggar och BookTubers

Kommentera

