Bokbloggsjerka 6-9 september

jerka11Det har blivit dags för en bokbloggsjerka igen och denna gång lyder frågan;

Vad skulle du göra om du plötsligt blev fem miljoner kronor rikare?

Det här har jag funderat på många gånger och av någon anledning diskuteras det också ganska ofta. Min sambos tanke om att sätta större delen på banken och leva på avkastningen är ju ganska bra. Det blir ju ändå en hel del pengar varje månad. Jag vet i alla fall att jag hade betalt av lånet till CSN fortare än kvickt och förmodligen börjat plugga igen. Jag hade nog rest en hel del också. Och kanske skaffat mig ett eget bibliotek hemma ;)

3 thoughts on “Bokbloggsjerka 6-9 september

Kommentera

