Fem frågor – Fem svar

Jag blev utmanad av Nina så här kommer mina svar;

Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig att börja blogga?
– Ingen tror jag! Jag började blogga 2005 och sedan dess har jag haft ganska många bloggar. Om vardagen, resor, böcker och träning t.ex.

Hur väljer du ämnen att blogga om?
– Ja, eftersom jag har en bokblogg så är det inte så svårt ;) Jag har dessutom ett litet bloggschema så någorlunda lika inlägg postas varje vecka och så vidare. Ibland kommer nyheter spontant, ibland poppar de upp i huvudet.

Vad vet de flesta inte om dig?
– Öhm.. öhm.. jag vet inte?

Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
– Min stil som i.. böcker? Deckare, YA, chick lit i så fall!

Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
– Läsa, baka, laga mat, umgås och ha det gott!

Jag skickar den här vidare till alla som känner sig sugna helt enkelt!
Kommentera

