Bokskålen

Jag har sett det i en hel del utländska bokvideor nu och tyckte det var en mycket bra idé så nu introducerar jag bokskålen här på min egen blogg. Jag har lagt samtliga titlar från min bokhylla som behöver läsas i en liten skål och varje månad drar jag en. Nu har jag redan dragit för september månad så innan den 20 oktober ska jag ha läst Kråkflickan av Eriksson, Axlander och Sundquist. Vilken som är månadens bok kommer ni att kunna se i sidomenyn.

Låter det bra? Då kör vi!

20130920_200721

11 thoughts on “Bokskålen

  1. Oj vilket jobb om jag skulle stoppa alla mina olästa i en skål, dock en grymt smart ide!
    sv: Jag var inte heller super förtjust i Gillian Flynns första bok så jag tror inte det blir fler böcker nu…

  2. Kråkflickan är en riktigt bra bok. Gillar hela trologin, vilket är en av de bästa serien som jag läst på väldigt länge. Hoppas du kommer att gilla den!

Kommentera

