Book Haul (32) – September

6 thoughts on “Book Haul (32) – September

  1. Jag samlar också på Astrid Lindgren böcker, men jag blandar olika bokformat eller vad man ska säga. Men försöker få de gamla böckerna med tygaktiga ryggar :)

  2. Gone girl har även jag fått hem. Har läst Mörka platser och gillade den så jag ser fram emot denna. Astrid Lindgren-böckerna är verkligen jättefina!!

  3. Kul att se. Är lite sugen att prova göra en bookhaul jag med men vet inte om jag vågar =)
    Fina böcker var det med!
    Ha en bra kväll.
    Kram Cissi

  4. Of mice and men är en helt underbar bok trots storleken :) efter att du läst boken kan jag rekommendera dig filmen med John Malkovich en helt underbar film :)

Kommentera

