Omslagsonsdag #13

Det är nog första gången jag kör denna på en onsdag, märkligt nog! Hur som helst, denna veckan har Bokpotaten valt temat gul så här kommer de gula böcker jag har i min bokhylla;

a-clash-of-kingscity-of-bonesmycket-mer-an-savalkommen-ut-pa-andra-sidan

– George R.R. Martins A Clash of Kings är väl den som är mest gul av dessa fyra. Jag har ännu inte läst denna eller påbörjat serien men det kommer, det kommer.

– City of Bones av Cassandra Clare blev ju läst strax innan biopremiären och jag ska snart fortsätta läsa serien.

– Mycket mer än så av Sarah Dessen har jag faktiskt inte hunnit med ännu. Den kanske får vänta till nästa sommar till och med eftersom den känns så somrig?

– Välkommen ut på andra sidan av AnnaMaria Jansson inhandlades på bokmässan och är alltså inte läst än.

9 thoughts on “Omslagsonsdag #13

  1. ja just det A Clash of Kings missade jag. Tycker att det finns ganska många gula omslag. Jag hittade en hel del i bokhyllan!

  2. Jämfört med annan mer klassisk fantasy är a song of ice and fire omslagen fina men lite tråkiga är de nog…

  3. Mycket mer än så är med hos mig också! Jag tycker verkligen att du ska läsa den! Det är min favorit av de av Sarah Dessens böcker jag har läst. :)

  4. Fine omslag, favorittene må bli Välkommen ut på andra sidan og City of Bones . City of Bones liker jeg godt de to første bøkene, gleder meg til å starte på den tredje. George R.R. Martins samler jeg på bøkene til, så når jeg har alle de oversatte, skal jeg begynne å lese. Kos deg!

Kommentera

