The Bee Society

Här kommer en liten recension på en barnbok som jag fått möjlighet att läsa genom Netgalley.

cover34543-mediumTitel: The Bee Society
Författare: Georgie Bee
Utgivningsår: 2013

Omdöme:
Jag hade nog förväntat mig mer av en barnbok men det var ganska mycket text så jag undrar egentligen till vem den är riktad? Handlingen känns riktad mot småbarn men de kan inte läsa all den här texten så kanske en bok för högläsning?

I alla fall, jag tyckte illustrationerna var helt okej och även själva berättelsen men det var inget utöver det vanliga om man säger så.

Mitt betyg: 3/5

One thought on “The Bee Society

  1. Pingback: Sammanfattning – Oktober | Nilmas Bokhylla

Kommentera

