Forma Books Blog Award

Blogaward_nom_mig

Nu går det bra att nominera dina favoritbloggar till årets version av Forma Books Blog Award. Till och med 31 oktober kan man nominera så många man vill i de tre kategorier som finns i år; årets bokblogg, årets nischade bokblogg samt årets bokrecension. Därefter kommer en jury att utse tre finalister från varje kategori och då är det dags för allmän röstning.

Nominerar gör du här och naturligtvis blir jag jätteglad om ni nominerar Nilmas Bokhylla. Prisutdelningen kommer för övrigt att ske i Stockholm den 3 december.

3 thoughts on “Forma Books Blog Award

  1. Hej, jag har många gånger sett att du har en bild på ”månadens bok från bokskålen” i spalten till höger. Jag har själv länge velat ha en bild där i min blogg och jag försökt på många olika sätt utan att lyckas. Även jag bloggar på wordpress och jag undrar om du skulle kunna berätta hur man gör. Svara gärna med en kommentar i min blogg så att jag enklare kan få tag på ditt svar!
    Tacksam för svar! ;)

Kommentera

