Julkalendern närmar sig!

Nu är det inte långt kvar till starten på julkalendern och jag är så peppad! Jag har skrivit om den lite tidigare och här kan ni bland annat hitta information om hur kalendern fungerar. Glöm inte heller att gå med i evenemanget på Facebook för att få de senaste nyheterna och där har jag även börjat lägga upp sponsrande förlag.

Som jag har sagt innan får ni gärna ställa frågor via kommentarer eller mail på nilmasbokhylla@gmail.com om det är något som är oklart. Och jag kan  säga redan nu att det kommer att löna sig att dyka in här på julafton ;)

006

4 thoughts on “Julkalendern närmar sig!

  1. Jag gillar bara att december närmar sig, bl.a. p.g.a. det här – men så är det ju också den mysigaste månaden på hela året (och det säger jag som älskar våren/sommaren). (:

Kommentera

