Top Ten Tuesday #32

toptentuesday

Nu är det tisdag igen och det innebär ju för det mesta Top Ten Tuesday! Denna veckan är temat omslag som vi skulle vilja göra om och det finns det väl ett par av i alla fall.

345627983318415714133

1. Hela Vampire Academy-serien på engelska. Även författarens, Richelle Mead, fortsättning Bloodlines-serien har hemska omslag.

2. Hela Gone-serien av Michael Grant och då syftar jag på böckerna på engelska.

3. Mythos Academy-serien av Jennifer Estep har en hel del fula omslag enligt mig. Ett av dem är på femte boken, Midnight Frost.

betraktaren6931356

4. Betraktaren av Belinda Bauer som nyligen getts ut på svenska eller ja, egentligen samtliga av hennes böcker som getts ut på svenska.

5. The Duff av Kody Keplinger

Det finns många fler men jag nöjer mig med dessa idag tror jag!

6 thoughts on “Top Ten Tuesday #32

Kommentera

