Pocketlovers Tre på Tre 2013

Som jag skrev i somras körde Pocketlover igång Tre på Tre igen nu i höst och jag valde då att vara med. Eftersom jag hade tänkt läsa om The Hunger Games-trilogin fast denna gång på engelska så valde jag att delta med den och jag tänkte berätta lite om hur det går.

The Hunger Games läste jag ut i slutet av oktober och var alltså väldigt sen med att köra igång utmaningen. Därefter plockade jag upp Catching Fire nästan direkt och den läste jag ut förra helgen. Egentligen hade jag tänkt läsa ut även Mockingjay innan biopremiären men det har jag inte riktigt hunnit med och det är ju inte hela världen. Jag har dock kommit en bra bit på vägen och jag har ju ändå ett par dagar kvar av november på mig innan utmaningen är slut för den här gången.

Om bara ett par timmar ska vi gå och se filmen och jag är så peppad! Jag hoppas verkligen att den är bra!

the_hunger_games__catching_fire_wallpaper_by_seia5018-d65ckxe

3 thoughts on “Pocketlovers Tre på Tre 2013

Kommentera

