Bokbloggsjerka 29 november – 2 december

jerka11Efter en liten paus är det återigen dags för bokbloggsjerkan hos Annika och denna gång ska vi berätta om karaktärer vi antingen vill ge en kram eller slå på käften. Detta kan bli intressant! Jag kom bara på två stycken att slå till för tillfället men ska bli intressant att spana in era svar.

1. Kallentofts Malin Fors. Jag har bara läst en bok om henne men det räckte gott och väl och förhoppningsvis slipper jag henne för all framtid.

2. President Snow från The Hunger Games-trilogin borde ha mer än en smäll på käften men ja!

9 thoughts on “Bokbloggsjerka 29 november – 2 december

  1. Du skrev precis Malin Fors och jag kom precis hem från bio med President Snow och kan helt och hållet hålla med dig på den punkten ;)

  2. Ja usch President Snow, jag har ju dock bara läst första boken ännu, måste ta tag i det där snart! Men nästa år ska jag försöka koncentrera mig på serier, trilogier och hyllvärmare :)

Kommentera

