Sammanfattning – November

Månaderna går fort och det har blivit dags att sammanfatta november månads läsning! Det har blivit ovanligt få böcker lästa men jag har hunnit med lite mer omläsningar, vilket jag är väldigt glad för. Kvaliteten på böckerna har dock varit ganska ojämn men hoppas på en bättre månad i december.

Antal lästa böcker: 8 st

123. Kråkflickan av Jerker Eriksson och Håkan Axlander Sundquist
124. The Transfer av Veronica Roth
125. Sommarregler av Shaun Tan
126. Betraktaren av Belinda Bauer
127. Enders Spel av Orson Scott Card
128. Gone Girl av Gillian Flynn
129. Catching Fire av Suzanne Collins (omläsning)
130. Mockingjay av Suzanne Collins (omläsning)

Bästa boken i november: Catching Fire av Suzanne Collins
Sämsta boken i november: Betraktaren av Belinda Bauer
Största överraskning: Kråkflickan av Jerker Eriksson och Håkan Axlander Sundquist
Bok jag gav upp: –

I december hade jag tänkt läsa lite julböcker men också ge mig på hela Divergent-trilogin. Jag har ju läst Divergent men läser nog om den innan jag läser de andra två. Vi får se! Jag kommer förmodligen ha mer tid att läsa på i alla fall.

krakflickan18080920sommarreglerbetraktarenenders-spelgone-girl61480287260188

5 thoughts on “Sammanfattning – November

Kommentera

