The Christmas BookTubeAThon!

Jag tänkte jag skulle haka på The Christmas BookTubeAThon nu innan jul! Det innebär alltså att vi läser så mycket som det går under fredag 20 december till söndag 22 december. Jag jobbar imorgon men annars har jag en ledig helg och faktiskt inte så mycket planerat. Jag skulle nämligen behöva komma igång med läsandet igen och det kanske kan funka!

Till en början hade jag i alla fall tänkt försöka läsa klart de två julböckerna jag håller på med, Dash and Lily’s Book of Dares samt Snowflakes and Coffee Cakes. Om det blir gjort fortsätter jag med Married by Christmas. Om ni är nyfikna kan ni se informationsvideon här nedan.

Twitter: #ChristmasBookTubeAThon

Kommentera

