Planer för 2014

Några nyårslöften vill jag inte ha men att ha lite planer för året skadar väl inte?

*Läsa minst en deckare/spänningsroman per månad (därav Spänningsutmaningen)

*Läsa klart Harry Potter-serien

*Klara av årets Boktolva!

*Jag ska skärpa till mig vad gäller recexen. Jag ska bara fråga efter de jag verkligen, verkligen vill läsa och inte låta de stå för länge i bokhyllan.

Det är nog allt jag kommer på för tillfället och det ska nog inte bli några problem!

Har ni några mål eller löften för det nya året?

6 thoughts on “Planer för 2014

  1. Det hjälper inte ett dugg att jag bara ber om de rec ex jag verkligen vill läsa, de blir stående här ändå ;) Hyllvärmare har ju jag som målsättning varje år, nu är de på tok för många för att hinna med på ett år, men jag ska göra mitt yttersta för att hinna med runt 40 i alla fall :)

  2. Jag har satt som mål att hålla igång min blogg och fortsätta läsa regelbundet. :) Det är först för ett par månader sedan jag verkligen kom igång med detta nämligen. Sen är jag på jakt efter roliga läsutmaningar också! Kanske den här boktolva kan vara något för mig också?!

  3. Tänkte att jag inte skulle ha en massa mål i år, men det brukar bli en del ändå innan jag tänkt klart…

  4. Jag kör oxå boktolvan och spänningsutmaningen. Sen är jag med i en bokcirkel, så de böckerna ska jag läsa. Dessutom tänker jag mig läsa varannan hyllvärmare, för att få bort mina långliggare och kunna sätta in dem i bokhyllan istället för ”Att läsa-hög”. Och utöver det ger jag mig på Kaos-utmaningen, men jag tror att många av punkterna i den kan jag pricka av i samband med att jag läser de andra böckerna…

  5. Här blir det oxå väldigt lite rec.ex under året, bara de jag verkligen verkligen vill läsa och gärna då senaste delen i en serie där jag redan läst alla andra så jag vet att jag kommer läsa boken! För nu ska mina olästa böcker dras ner på :)

Kommentera

