Tematrio – Bokprylar

tematrioDet är ny vecka igen och jag tänkte starta den med Lyrans tematrio. Denna veckan handlar det om bokprylar och vi ska berätta om tre bra bokprylar vi har eller vill ha.

1. Mina läsplattor är fantastiskt bra på olika sätt och förenklar mitt läsande. Jag läser också mer engelska böcker i och med detta, vilket gör att engelskan flyter på bättre.

2. Något så simpelt som bokmärken gör det både enklare och roligare att läsa. Släng post it-lapparna!

3. Sist men inte minst får jag nog säga Goodreads som hjälper mig att hålla ordning på min läsning, statistik och allt det där roliga.

5 thoughts on “Tematrio – Bokprylar

Kommentera

