Top Ten Tuesday #36

toptentuesday

Det är tisdag och det innebär såklart Top Ten Tuesday! Den här veckan handlar det om vilka karaktärer vi inte skulle vilja byta plats med. Det borde inte vara så svårt men det var det faktiskt..

1. Harry Potter – En oskyldig, liten kille som har någon som Voldemort emot sig. Nja, tackar nej till det!

2. Frodo Bagger – Snacka om att ha en rejäl tyngd på axlarna!

3. Ruth Galloway – Av den enkla anledningen att hon är arkeolog och det förmodligen inte hade passat mig för fem öre.

Det var faktiskt alla jag kunde komma på men jag lär väl få ytterligare inspiration när jag ser vad alla andra har svarat.

5 thoughts on “Top Ten Tuesday #36

  1. Ruth hade jag gärna varit, jag gillar hennes liv! Fast jag hade gärna bytt stugan till en lägenhet i stan, mest för att det ofta är så spöklikt runt den…

Kommentera

