En lässvacka?

Jag tror att jag har hamnat i någon sorts lässvacka den här månaden. Jag har än så länge läst 5 böcker, vilket är ganska lite mot vad jag vanligen läser varje månad. Jag har tre böcker på gång samtidigt nu och jag känner egentligen inte för att plocka upp någon bok överhuvudtaget, vilket gör att jag står och stampar. Det har inget att göra med att böckerna är dåliga för alla tre är snarare tvärtom men jag har liksom ingen lust, ingen tid.

Detta i kombination med att de senaste två veckorna har varit extremt mycket film för mig gör att bloggen blir lidande. Jag är ju skribent på Popmani och har de senaste veckorna sett och recenserat massvis med filmer och jag har också besökt Göteborgs Filmfestival så det är fullt upp.

Jag saknar dock läsandet så ska försöka ta tag i det nu i helgen då jag jobbar korta dagar! Det kommer också en book haul inom kort och sen får vi se vad vi hittar på.

20140126_122727

En något dålig bild på Ralph Fiennes (Voldemort) på filmfestivalen i söndags

6 thoughts on “En lässvacka?

  1. För mig har det varit tvärt om, jag har läst mer denna månaden än på länge. Men har dessutom kikat en hel del på tv-serier också. Vet inte riktigt hur jag hunnit :))

  2. Pingback: Sammanfattning – Januari 2014 | Nilmas Bokhylla

  3. Jag läste också fem böcker i januari och för mej är det bra :-). Med heltidsjobb och tre barn blir det mest på kvällarna innan jag somnar som jag har tid att läsa.

Kommentera

