Utmaningar: Januari

Jag tänkte att jag varje månad skulle uppdatera er på hur det har gått med de utmaningar jag har valt att vara med i. Det blir också som en liten sammanfattning på vad jag har läst men på ett annat sätt!

Spänningsutmaningen
Jag har under januari månad läst En orolig grav av Elly Griffiths. I februari kommer jag att ge mig på Katarina Wennstam och hennes bok Svikaren. Det gör också att jag kan bocka av en författare på årets boktolva.

Boktolvan
I januari bockade jag av Jenny Jägerfeld från listan i och med läsningen av Här ligger jag och blöder. I februari kommer jag alltså att läsa Wennstam och kanske hinner jag bocka av någon mer.

Goodreads-målet
Jag har läst fem böcker än så länge i januari och jag har ett mål på 100 stycken under 2014. Det betyder att jag ligger två böcker efter.

Kaosutmaningen 2.0
Med de fem böcker jag har läst har jag kunnat bocka av lika många punkter. Tjoho!

One thought on “Utmaningar: Januari

Kommentera

