Bokbloggsjerka 31 januari-3 februari

jerka11God morgon mina vänner! Det är helg igen och jag jobbar. Jag har dock ganska korta dagar så det går nog fort. Hur som helst så tänkte jag köra veckans bokbloggsjerka som denna gång mer eller mindre handlar om favoritförlag.

Vilket förlag tycker du släpper flest bra böcker per år?

Det första som dyker upp i mitt huvud är Modernista men jag gillar även Sekwas utgivning. Av ungdomsboksförlagen har jag förlitat mig mest på X Publishing men när det nu har försvunnit får jag hitta mig en ny favorit. Det är dock många förlag som ger ut bra böcker varje år och jag har nog inte ens upptäckt hälften av alla som finns.

3 thoughts on “Bokbloggsjerka 31 januari-3 februari

Kommentera

