Jag är tillbaka!

Yes, nu är jag tillbaka igen efter ett par veckors paus! Ett par böcker har lästs sedan sist och nya recensionsdagar är numera måndagar och torsdagar. Ett lite mer översiktlig bloggschema kommer att skrivas och inlägg med bokreafynd, sammanfattning av månaden och mycket annat kommer att komma upp.

Jag tänkte också passa på att berätta även för er att vi gifter oss i juni, den 10:e närmare bestämt. Dagen efter åker vi Alcudia, Mallorca och det ska bli så skönt. Jag längtar!

Foto: fritidsresor.se

Foto: fritidsresor.se

25 thoughts on “Jag är tillbaka!

  1. Åh stort grattis till er båda! Vad härligt det låter med ett sommarbröllop och Mallorca!

    Vad kul att du är tillbaka med bloggandet också :)

Kommentera

