Utmaningar: Februari

Jag tänkte att jag varje månad skulle uppdatera er på hur det har gått med de utmaningar jag har valt att vara med i. Det blir också som en liten sammanfattning på vad jag har läst men på ett annat sätt!

Spänningsutmaningen
I februari har jag läst Svikaren av Katarina Wennstam. Jag fortsätter i mars med Stenhjärtat av samma författare!

Boktolvan
I och med att jag läste Katarina Wennstam kan jag bocka av ett till namn från min Boktolva i år. I mars kommer jag att satsa på John Green och att äntligen få läst The Fault in Our Stars.

Goodreadsmålet
Jag har läst 13 böcker av mitt mål på 100 och ligger därför efter med 3 böcker men jag kommer igen!

Kaosutmaningen 2.0
6 böcker till kunde jag putta in i kaosutmaningen och det borde inte vara några problem att klara den här utmaningen i år heller.

2 thoughts on “Utmaningar: Februari

  1. Roligt att se hur det gått för andra i utmaningarna. Har precis läst ut spänningsutmaningens mars-bok. Går sakta men säkert framåt i alla andra utmaningar också!

  2. Jag gör nästan sam utmaningar som dig, förutom att jag inte har något mål för antalet böcker jag ska läsa under året. Däremot ska jag beta av mina hyllvärmare genom att minst hälften av de böcker jag läser under året ska vara en sån. Kaosutmaningen går faktiskt mycket bättre än jag trott, det känns kul!

Kommentera

