Kommande böcker: April

Nu är snart även denna månad slut och som vanligt ska jag presentera några boknyheter för april månad!

Besokaren - Ohrlund_c82331654806c12be2804295cdda2506forfattaren-i-familjensommaren-utan-regn

*Besökaren av Dag Öhrlund släpps den 15 april av Bokfabriken.

*Författaren i familjen av Grégoire Delacourt släpps den 10 april av förlaget Sekwa.

*Sommaren utan regn av Maggie O’Farrell släpps den 24 april av förlaget Etta.

sophies-historiadodsstigen

*Sophies historia av Jojo Moyes släpps i pocketformat den 20 april av Printz Publishing.

*Dödsstigen av Sara Blaedel släpps den 11 april av Massolit Förlag.

6 thoughts on “Kommande böcker: April

  1. Jag hatar att jag förmodligen kommer att läsa Besökaren fast jag nästan Vet på förhand att jag kommer att såga den ;) Får hoppas att jag gillar författaren bättre som singel än som i par med Buthler.

Kommentera

