Utmaningar: Mars

Jag tänkte att jag varje månad skulle uppdatera er på hur det har gått med de utmaningar jag har valt att vara med i. Det blir också som en liten sammanfattning på vad jag har läst men på ett annat sätt!

Spänningsutmaningen
Jag hann inte läsa ut månadens bok, Stenhjärtat, och jag bestämde mig också för att hoppa av den här utmaningen. När jag prioriterar läsningen så lågt kan jag inte delta i utmaningar, tyvärr.

Boktolvan
Det blev ingen ny författare läst.

Goodreadsmålet
Jag har läst 15 av 100 böcker och ligger efter med 11 böcker. Det kommer jag förmodligen fortsätta att göra fram till semestern.

Kaosutmaningen 2.0
Med månadens tre lästa böcker kunde jag lägga till två i Kaosutmaningen och jag är nu uppe i 13 avklarade.

Kommentera

