Book Haul (40) – Mars

Det var ett tag sedan jag gjorde en bokvideo nu och det blir det inte denna gången heller, tyvärr. Jag har helt enkelt inte tid. Här är i alla fall nytillskotten i bokhyllan från mars månad.

IMG_2200

*Drömtjuvarna av Maggie Stiefvater fick jag häromdagen av B Wahlströms. Jag har inte läst första boken så det dröjer nog lite innan jag läser den här.

*Cress av Marissa Meyer fick jag egentligen för ett bra tag sedan men har inte haft med i någon book haul ännu. Jag håller för tillfället på att läsa andra delen, Scarlet, så det dröjer nog lite innan jag tar tag i den här också.

*Ignite Me av Tahereh Mafi fick jag också för längesen och den är redan utläst. Min recension av den kan ni läsa här.

*14 av Alexandra Therese Keining är ett recensionsexemplar från Lilla Piratförlaget. Jag vet egentligen ingenting om boken men ska försöka läsa den inom kort.

*Förlist av Håkan Hemlin är även det ett recensionexemplar men från Bokfabriken. Kommer också att läsas snart!

*Stjärnmärkt av Jessica Spotswood (ej med på bilden) är ett recex från Rabén & Sjögren och andra delen i serien om systrarna Cahill. Jag har börjat läsa den men är ej klar än!

Vad har ni fått för roligt i brevlådan den senaste månaden?

2 thoughts on “Book Haul (40) – Mars

  1. Jag får inte så mycket roligt i min brevlåda men till jobbet kommer det paket nästan varje vecka. Jag fick tex Drömtjuvarna så den ska jag snart börja läsa tänkte jag.

Kommentera

