Sammanfattning: Läs-a-lot

I natt 23.59 avslutades läs-a-loten jag var med i och jag tänkte därför sammanfatta det hela i ett inlägg. Jag kan säga direkt att jag inte har läst vid varje ledigt tillfälle men jag tycker ändå att det har gått väldigt bra.

Läs-a-lot

Måndag och tisdag
Jag läste här ut Livet efter dig av Jojo Moyes, vilket sammanlagt blev 177 sidor. På tisdagen fortsatte jag även med Allegiant av Veronica Roth och läste då 21 sidor.

Onsdag
Här blev det inte så mycket läst, 24 sidor i Allegiant.

Torsdag
Jag läste 105 sidor i Allegiant.

Fredag
Ytterligare 14 sidor i Allegiant. Lite pinsamt men bättre än inget!

Lördag
Sista dagen av läs-a-loten och jag hade såklart som mål att läsa ut Allegiant. 23.58 blev jag klar och då hade jag läst 153 sidor.

Sammanlagt läste jag alltså 494 sidor och ja, jag hade absolut kunnat läsa mer men en sak som var viktigare för mig var att jag fick tillbaka läslusten under den här läs-a-loten så tack för det!

Hur har det gått för er?

7 thoughts on “Sammanfattning: Läs-a-lot

  1. Härligt att läslusten är tillbaka. Själv uppnådde jag inte mitt mål till fullo men jag gjorde annat trevligt istället.

  2. Jag hann inte alls läsa spec mycket blev typ 350 sidor men har haft så mycket att göra så har inte haft tid att läsa och när man är trött så är det skönt att slö titta på en serie eller film och somna på soffan än att läsa en bok och somna dregglandes på en sida ;)

Kommentera

