Sammanfattning – April 2014

IMG_2205

Idag är det första maj och det har blivit dags att sammanfatta läsmånaden april! Det går fortfarande lite trögt men jag har ändå lyckats läsa ett par böcker och det är jag nöjd med.

Antal lästa böcker: 6 stycken

16. Stenhjärtat av Katarina Wennstam
17. Livet efter dig av Jojo Moyes
18. Allegiant av Veronica Roth
19. Scarlet av Marissa Meyer
20. 14 av Alexandra-Therese Keining
21. Stjärnmärkt av Jessica Spotswood

Bästa boken i april: Det får nog bli Livet efter dig av Jojo Moyes!
Sämsta boken i april: Ingen bok var dålig men om jag måste välja en så får det bli Stenhjärtat av Katarina Wennstam.
Största överraskning: 14 av Alexandra-Therese Keining som jag inte visste någonting om.
Bok jag gav upp: –

I maj ska jag framför allt fokusera på mina recensionsexemplar som ligger på kö. Jag ska också försöka läsa böcker med tema bröllop men vi får se hur det går.

9789100125516livet_efter_dig174061831607102014stjarnmarkt

4 thoughts on “Sammanfattning – April 2014

  1. Har tänkt att börja på serien av Veronoica Roth snart, förhoppningsvis under maj. Jojp Moyes är också en författare som jag är sugen på. Är Katarina Wennstams böcker bra?

Kommentera

