I Love Spring-tag

Jag har blivit utmanad av Lena att göra I Love Spring-taggen så självklart ska jag göra den. Här kommer mina svar på ett par frågor om våren.

1. Hur ser våren ut där du bor?
Jaadu, det har varit sol mer eller mindre varje dag de senaste två veckorna. Vi har också haft över 20 grader flera gånger men nu har temperaturen sjunkit lite grann. Det är grönt och fint och fullt av pollen!

2. Den bokrelease under våren som jag längtat mest efter?
Oj, det vet jag faktiskt inte. Ingen särskild så!

3. Visa ett bokomslag som påminner om våren.
Det här nedan tycker jag känns lite vårlikt. Det är även en bok jag skulle vilja läsa.

low_FAGELBUREN_lisa_jewell-11-197x300

4. Vart kommer du att läsa nu i vår?
Ja, precis där jag har läst innan. För det mesta i min säng.

5. Hitta ett bokomslag med en sol på.
half-of-a-yellow-sun

6. Vad läser du helst på våren?
Inga särskilda böcker. Möjligen mer lättsamma böcker och chick lit.

7. Hitta en bok med flera olika färger på omslaget.
croissants-till-frukost

8. Vilka taggar du?
Alla som vill och inte har gjort taggen tidigare.

2 thoughts on “I Love Spring-tag

  1. Ja även om våren och sommaren är underbara så är det där med pollen besvärligt för många, vilket är tråkigt!!
    Omslagen till Fågelburen och Croissants till frukost är så himla fina!!

Kommentera

