Utmaningar: April

lasutman

Jag tänkte att jag varje månad skulle uppdatera er på hur det har gått med de utmaningar jag har valt att vara med i. Det blir också som en liten sammanfattning på vad jag har läst men på ett annat sätt!

Boktolvan
I denna utmaning kunde jag bocka av författaren Jojo Moyes med boken ”Livet efter dig”.

Goodreadsmålet
Jag ligger för tillfället 11 böcker bakom i planeringen men det ska jag nog kunna ta igen.

Kaosutmaningen 2.0
Denna månaden kunde jag lägga till ytterligare fem punkter till utmaningen. Nu börjar det bli svårare!

3 thoughts on “Utmaningar: April

Kommentera

