20 snabba

Enligt O skapade en liten lista som jag hittade hos What You Readin?. Jag tyckte den verkade lite rolig så jag kör jag med!

Snabbläsare eller långsamläsare? Jag tror i alla fall att jag läser ganska snabbt.
Tegelstenar eller tunnisar? Hellre fler böcker.
Bibliotek eller bokhandel? Nya, fina böcker att titta på och bläddra i. Jag är dock väldigt tacksam att det finns bibliotek!
Ljudbok eller e-bok? Jag gillar både och men e-bok snäppet mer.
Inbunden eller pocket? Inbunden, alltid inbunden.
Vampyrer eller spöken? Jag har inte läst så mycket om spöken så får bli vampyrer.
En i taget eller slalomläsning? Jag vill gärna läsa en åt gången men det brukar inte sluta så ;)
Nytt eller gammalt? Om det gäller böcker, nytt.
Bokmärke eller hundöra? Hu, nåde den som gör hundöron i mina böcker ;)
Snacks eller godis? Fast sällan till en bok.
Biografier eller memoarer? –
Skräck eller chicklit? Jag har inte läst mycket skräck faktiskt.
Soffan eller sängen? Det är inte bekvämt att sitta och läsa tycker jag.
Inne eller ute? –
Boken eller filmen? –
Twitter eller Facebook? Är mer aktiv på Facebook men har Twitter också.
Goodreads eller Boktipset? Aldrig använt Boktipset!
Kokbok eller Bakbok? Egentligen både och men är nog lite mer av en bagerska.
Te eller kaffe? Aldrig te.
Nobelpriset eller Augustpriset? Varken eller.

2 thoughts on “20 snabba

Kommentera

