Book Haul (42) – Maj

Det har blivit dags att visa upp de böcker jag har fått hem under maj månad. Det har faktiskt bara blivit recensionsexemplar och det är ju bra på sätt och vis, då kan jag faktiskt hålla i pengarna ;)

haul

*Längta av Sylvia Day är ett recensionsexemplar från Bookmark Förlag. Jag har läst de tidigare tre böckerna som förlaget har släppt av Sylvia Day och jag är väldigt nyfiken på den här också.

*Hitta hem av Susanne Boll är ett recensionsexemplar från Damm Förlag. Detta är en fristående fortsättning på Det enda rätta som jag läste och gillade så det ska bli spännande.

*VIP-rummet av Jens Lapidus är ett recensionsexemplar från Wahlström & Widstrand och oj, vad jag har sett fram emot denna boken. Jag har ett gäng före som behöver läsas men jag hoppas på att få läsa den här snaaart!

*Bara för din skull av Charlotta Lagerberg Thunes är ett recensionsexemplar från författaren själv.

Stort tack för dessa!

Har ni fått hem några härliga böcker i maj månad?

3 thoughts on “Book Haul (42) – Maj

Kommentera

