Top Ten Books That Will Be In My Beach Bag This Summer

toptentuesday

Då var det dags för veckans Top Ten Tuesday och denna gång handlar det om de böcker vi kommer att ha med i strandväskan denna sommaren. Jag befinner mig aldrig på stranden, bortsett från på semestern, så jag listar helt enkelt de böcker jag har planerat att ta med till Mallorca nästa vecka.

1. Girls in Pants: The Third Summer of the Sisterhood av Ann Brashares.

2. Forever in Blue: The Fourth Summer of the Sisterhood av Ann Brashares.

3. Burn for Burn av Jenny Han och Siobhan Vivian.

4. The Moon and More av Sarah Dessen.

5. The Duff av Kody Keplinger.

6. The Taking av Kimberly Derting.

7. Luminary av Krista McGee.

8. Of Triton av Anna Banks.

9. Because of Low av Abbi Glines.

10. Eleanor & Park av Rainbow Rowell.

7 thoughts on “Top Ten Books That Will Be In My Beach Bag This Summer

  1. Hade jag inte haft så mycket andra böcker att läsa i sommar, så hade även jag stoppat Eleanor & Park i strandväskan. Den verkar så mysig!!

Kommentera

