Top Ten Books I’ve Read So Far This Year

toptentuesday

Det är dags för Top Ten Tuesday igen och inte vilken som helst heller! Vi gifter oss nämligen om ett par timmar. Temat för dagen är i alla fall de bästa böckerna vi har läst hittills i år. Här nedan har jag listat mina utan inbördes ordning.

1. Häxan och lejonet av C.S Lewis

2. Livet efter dig av Jojo Moyes

3. On the Island av Tracey Garvis Graves

4. Harry Potter och Fenixorden av J.K. Rowling

5. Ignite Me av Tahereh Mafi

6. Insurgent av Veronica Roth

7. Legend av Marie Lu

8. Prodigy av Marie Lu

9. 14 av Alexandra-Therese Keining

10. Stjärnmärkt av Jessica Spotswood

8 thoughts on “Top Ten Books I’ve Read So Far This Year

  1. Harry Potter och Divergent-serien kom med på min lista också.Nu när jag är lite inne på omläsning borde jag verkligen göra det med Narnia-böckerna.

Kommentera

