Två fina bokpaket

Nu under maj och juni har jag deltagit i Annas (Reading this World) bokbytescirkel. Jag fick alltså en person tilldelad mig som jag skulle skicka ett paket till med bokrelaterat innehåll och skulle få detsamma tillbaka av någon annan. I paketen skulle det ligga lite ledtrådar kring vem personen var och så vidare. Eftersom jag har varit utomlands kunde jag inte öppna mitt sista paket förrän nu och gissa om jag är glad!

IMG_2619

De två paketen innehöll Pushing the Limits av Katie McGarry, Dålig karma av David Safier samt en påse Zoo och en Fruxo. Jag har inte läst någon av dessa böcker men är väldigt nyfiken på båda. Och vem var då min bokbytesvän? Jag är gaaanska säker på att det var Frida. Rätt? Tack så mycket!

2 thoughts on “Två fina bokpaket

  1. Ja det var jag :) Hoppas böckerna är bra! Dålig Karma är hysteriskt kul och Pushing the Limits har jag hört SÅ mycket bra om!!

Kommentera

